صفحه اصلی   آخرین اخبار   اخبار عمومی   2800 دانش‌آموز گیلانی عضو انجمن‌های اسلامی مدارس هستند

2800 دانش‌آموز گیلانی عضو انجمن‌های اسلامی مدارس هستند


به گفته مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان، اتحادیه در 500 مدرسه استان انجمن اسلامی دارد که قریب به دوهزار و 800 نفر از دانش‌آموزان مدارس متوسطه دوره اول و دوره دوم عضو این انجمن‌ها هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمد لطیفی امروز در جریان بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب در محل دبیرستان هیأت‌امنایی شهید علی‌انصاری اظهار کرد: فعالیت‌ اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان گیلان امسال به دلیل شرایط حاد کرونایی متفاوت‌تر از سال‌های دیگر در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی یکی از دستاوردهای مهم نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب را تقویت روحیه پژوهش‌گری در دانش‌آموزان دانست و افزود: امسال به مناسبت گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر ۱۰۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در سطح مدارس استان گیلان برپا و تولیدات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان در پیام‌رسان شاد منتشر شد.  

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان نخبه‌یابی و نخبه‌پروری را از رسالت‌های انجمن‌های اسلامی مدارس دانست و گفت: دانش‌آموزانی با اتحادیه انجمن‌های اسلامی در ارتباط هستند که به لحاظ علمی، اخلاقی و برخورداری از روحیه انقلابی‌گری یک سر و گردن از هم‌کلاسی‌ها خود بالاتر باشند.

لطیفی خودسازی و دگرسازی را از دیگر مأموریت‌های اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی دانست و تصریح کرد: اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان گیلان در ۵۰۰ مدرسه استان انجمن اسلامی دارد که قریب به دوهزار و ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس متوسطه دوره اول و دوره دوم عضو این انجمن‌ها هستند.

به گزارش فارس، امسال به مناسبت گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر دو نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس هیأت‌امنایی شهید علی‌انصاری و غیردولتی سروش متشکل از غرفه‌های رادیو انقلاب، سلیمانی‌ها، شهادت، رویش‌های علمی، استکبارستیزی، مطبوعات انقلاب و کتاب به مدت ۱۰ روز برپا شد.

 

منبع:خبرگزاری فارس




لطفا به قوانین نشر محتوا در فضای مجازی احترام گذاشته و از انتشار مجدد این فایل ها خودداری کنید.

بازدید : 563
سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت : 7:49 ق.ظ

نظرات

کد امنیتی رفرش

407
مطلب
+ 13
افراد آنلاین
+485
بازدید امروز
4,242
بازدید دیروز
86,812
بازدید ماه
3,182,138
بازدید کل
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
تقویم روز