صفحه اصلی   آخرین اخبار   اخبار عمومی   معلمان به هر طریق باید آموزش دانش‌آموزان را انجام دهند

معلمان به هر طریق باید آموزش دانش‌آموزان را انجام دهند


زنجان-وزیر آموزش‌وپرورش تاکید کرد: معلمان باید به هر طریق ممکن آموزش دانش‌آموزان خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حاجی‌میرزایی شامگاه پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه معلمان باید به هر طریق ممکن مسئولیت آموزش دانش‌آموزان را متقبل کنند، گفت: مهم نیست آموزش به صورت مجازی است یا حضوری، مهم ارائه آموزش به دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به اینکه معلم مسئول مستقیم آموزش دانش‌آموزانی که در شرایط کنونی به شبکه شاد دسترسی ندارند، است، افزود: به هیچ وجه نباید دانش‌آموزانی را که این روزها به تبلت و گوشی هوشمند دسترسی ندارد را در زمره دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل قرار داد.

وزیر آموزش‌وپرورش در همین خصوص یادآور شد: دانش‌آموزانی که امروز به تبلت و گوشی هوشمند دسترسی ندارد، به دلیل شرایطی که به وجود آمده، از برخی امکانات آموزشی محروم شده‌اند اما این باعث نمی‌شود که این دانش‌آموزان از تحصیل بازبمانند.

حاجی میرزایی با یادآوری اینکه روند پیگیری آموزش دانش‌آموزانی که به تبلت و گوشی هوشمند دسترسی ندارند، به گونه دیگری است، ادامه داد: فراموش نکنیم که معلم باید به هر روشی که می‌تواند این آموزش‌ها را به دانش‌آموز خود ارائه دهند و هیچ بهانه‌ای در این خصوص پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اینکه آمار حاکی از آن است که از هر ۱۰۰۰ نفر ۳ نفر به دلایل مختلف نتوانسته‌اند به تحصیل ادامه دهند، اظهار کرد: صحبت‌های لازم با خانواده این افراد انجام شده است تا کسانی که به هر دلیلی از تحصیل بازمانده‌اند، این امکان فراهم شود که به تحصیل ادامه دهند.

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا حداقل جایه‌جایی‌ها در آموزش‌وپرورش اتفاق بیافتد، خاطرنشان کرد: بی‌شک برای افرادی که بازنشسته می‌شوند، جایگزین در نظر گرفته می‌شود.

 

منبع:خبرگزاری مهر




لطفا به قوانین نشر محتوا در فضای مجازی احترام گذاشته و از انتشار مجدد این فایل ها خودداری کنید.

بازدید : 519
پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت : 20:22 ب.ظ

نظرات

کد امنیتی رفرش

407
مطلب
+ 11
افراد آنلاین
+3,808
بازدید امروز
4,717
بازدید دیروز
85,893
بازدید ماه
3,181,219
بازدید کل
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
تقویم روز