اثرات مثبت بازیابی بر الگوی تفکر
بازیابی
ترجمه
مدیریت تفکر
وقتی به یادگیری فکر میکنیم، بخواهیم یا نخواهیم با دانشآموزان سروکار داریم. دانشآموزان در صف اول یادگیرندهها هستند. معلمان روشهای مختلفی دارند: سخنرانی میکنند، فیلم نشان میدهند، یادداشتبرداری را تشویق میکنند یا برگههای مرور درسها را ارائه میکنند. فعالیتهای اجرایی در حیطهی آموزش، برای معلمان تنوع فراوانی دارد و دانشآموزان با معلمانی بهتر رابطه برقرار میکنند که روشهای پویاتر و جذابتری برای تدریس داشته باشند و از یکنواختی فاصله بگیرند.